حال منن با رفیق بی رفیق
نوشته شده توسط : سمیرا جون

 

            "عاشقتم رفيق"
Asheghedam   rafegh
سلام سلامي به شتابان هيجانت سلامي به سردي نگاهت 
سلام اميدوارم لحظه هاي بسيار خوبي را در اينجا به سر ببريد .
عاشق عارفانه
               یه عمریه دوستت داشتم پنهونی
                        هیچوقت نشد بپرسم كه مجنونی
                              دلم می خواست بگم كه دیوونتم
                      اسیر اون چشمای روباهيتم
                  هر جا می رم حرف تویه
         یاد تو صاحب خونه ی دل های همه
                   ای كاش می شد می فهمیدی عاشقتم
چند ساله كه به یاد نگات زنده ام
                               كاسه صبرم دیگه لبریز شده
    می خوام بدونی كه قلبم تنگنا شده.
 
درباره ي من"×^
اسم معروف وشناختم چشمك هست منم مثل هم سن وسالهاي خودم عاشقم وليلي مجنون اما من مجنون در خواب و گريه مي بينم من خيلي نازك نارنجي نيستم وميدانيد اين نا گفته نماند كه اين مجنون بودن يكطرفه هست به نظر خودم كه خيلي ليلي مجنون بدبختي هستم.
مي خوام فقط گريه كنم دادبزنم بگم كه دوستش دارم هيچكه من و نميفهمه مي خوام سر به بيابون بزنم مجنون و با تبادل لينك لينكش كردم ولي باز او من ونمي فهمه اي خدا طاقتم تموم شده سرم از درد بي تاب شده نمي تون ديگه جواب دوستام وبدم كه اين چشام چي شده همه مي گن عاشق ليلي شده من ميگم عاشقم آره عاشقم ولي ليلي خودمم او خوشكله اون خود مجنون هستش چهكنم چاره كنم دعام شده خدايا محافظ قلبش باش تا نكنه تير بخوره اسر شه منم اينجا اسر باشم وبميرم ديگه فقط اشاره به اين خدا شده دعام راست ميگن آدم اگه عاشق نباشه ميميره خاصيت دنيا را نچشيده و رفته اگه بگم بميرم مزه عشق يا نامردي را نكشيده وجووني مثل زليخا از دست داده رفته همه ميگن گن بود حقش چنين نبود الهي خدا بيامرزتش منم باخود ميگم خدا مرا آمورزيد كه دستم و از دنيا كوتاه كرد.خلاصه اي از شرح حالم حالا تنها خواهشي كه دارم نظر بدين وكمكم كنينJ

از زندگی نصیب من شده فقط ماتم و غم
رویای با تو بودنم شده برام كابوس و وهم
نوازش چشمای تو انگار برام محال شده
دیدن روی ماه تو دیگه برام خیال شده
دستای سرد و خشكیدم گرمی دستاتو می خواد
قلب مریضمم دیگه ارامش و با تو می خواد
منتظرم تا كه بیای زندگیمون بهار بشه
محبت های گرم تو چراغ خونمون بشه
M¬¬
^L¬
My love dost                 
                 ¬پندواندر از بزرگان¬
                  JLJLJLJL
يك هديه با ارزش بدون خرج كه هرگزفراموش نمي شود محبت ومهربانيست"c
دوستان را درخلوت توبيخ كن ودر ملا عام تحسين"^
تبسم خرجي ندارد سود بسياري دارد"c
نهال دوستي واقعي آهسته رشد ميكند"^
باغبان به خاطر يگ گل رز نوكر هزار خار ميشود"c
اعتراف به خطا اغلب دوستي ايجاد ميكند"^
محبت درمان معجزه آساي هر دردي است"c
                    œ شاعر در حس عاشقانهË
الا اي خالق عشق خالق من خالق بوته ي مجنون دل ياران عاشق بارن چشم حسرت دل غمگين يجا نشسته باري از دستان بالا تر از خود گويم عاشقم كن عاشق ترم كن مجنون كه بردن دادگاه گفتن اعتراف كن گفت خداوندا عاشقم عاشق ترم كن آن روز در داد گاه قلب من متهم بود جرمم عشقم بودعشقمMبود يادم خدا بود عشقمMبي خيالم شد.وبود نمي دانست كه عشق من بودËËË®¯.....
 
من مینویسم....من مینویسم دوستت دارم
آسمون به ماه میگه: عشق یعنی چه؟
ماه میگه:یعنی بودن در آغوش تو
ماه میگه:تو بگو عشق یعنی چه؟
آسمون میگه:انتظار دیدین تو. 
عشق همچون نقاشیست با این تفاوت که نقاشی را می توان پاک کرد اما عشق ر
بدون اراده متولد می شویم،با حیرت زندگی میکنیم و سپس با حسرت میمیریم،اما آنچه که هرگز فروغش رنگ فنا نمی پذیرد دوستی های پاک و بی آلایش است.تقدیم به بهترین. 
بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست و قشنگترین روزم  روز دیدار توست.حدیث عشق من و تو،حدیث ابر بهاریست،تو از قبیله لبخند،من از قبیله اندوه.فضای فاصله صد آه،فضای فاصله صد کوه،تو از سپیده و نوری،من از شقایق گلگون.
نظر دهيد: خوب. .بد. .عالي. .متوسط. .خيلي. .بد. .هيچ كدام
معنی عشق:
عشق یعنی سوختن ولی هیچکس این سوختنت رو نمی فهمه...حتی اون معشوقت...
 تعریف عشق :


دبیر زیست شناسی:عشق مرضی است که میکروب آن از
چشم وارد بدن میشود !!!


دبیر شیمی:عشق تنها اسیدی است که در قلب اثر دارد!!!



دبیر دینی:عشق موهبتی الهی
است که خداوند به بندگان خود هدیه داده است !!!


دبیر ریاضی:
نسبت عشق به بدن مثل خون است به رگ!!!


دبیر ادبیات:عشق باید مانند عشق لیلی و مجنون پاک و استوار باشد!!!


دبیر ورزش: عشق توپ فوتبالی است که به دروازه ی هر قلبی اصابت می کند!!!


از استاد هندسه پرسیدند عشق چیست؟ گفت:نقطه ای که حول نقطه ی قلب جوان میگردد.


از استاد تاریخ پرسیدن
عشقچیست؟ گفت…


گفت : سقوط سلسله ی قلب جوان.


از استاد ادبیات پرسیدند عشق چیست؟ گفت : محبت الهیات است .


از استاد علوم پرسیدند
عشق چیست؟ گفت : عشق تنها عنصری هست که بدون اکسیژن می سوزد.

از استاد ریاضی پرسیدند عشق چیست؟ گفت : عشق تنها عددی هست که پایان ندارد
----------------عاشق دل باخته--------------
وقتي نبودي حتي بهار را هم از ياد بردم!
نه نگاه بنفشه هاي باغچه دلم را گرم كرد،
نه آن دو قمري كه در پس پنجرهء انتظارم، فردايشان را با هم تقسيم كردند!
هيچ چيز نديدم جز نبودنت!
هيچ چيز نخواندم جز خاطراتت!
گفته بودي از بودن به ماندن مي رسيم.
گفته بودي از اين همه جاده به شدن مي رسيم.
گفته بودي حجم سبز ِ بهار مي شويم در زمستان.
گفته بودي لالايي ستاره ها را مي توانيم از نو بخوانيم.
گفته بودي ديگر نه دستهايم سرد مي شود نه نگاهم باراني!
ديگر به ياد نمي آورم چه گفته بودي تنها
گفته بودي بايد بمانيم!
مي خواهم چشمهايم را به روي همه دنيا ببندم.
آنوقت يك دل سير به تو بينديشم.
به آن همه سرمستي ِ عطر باران.
به آن همه ترانه كه با گيسوي آفتاب رنگشان زديم.
به آن همه آرزو كه با نگاه سيرابشان كرديم!
به آن همه چشم گذاشتن هاي من و پنهان شدن هاي تو.
به آن همه گشتن من و نبودن تو.
به آن همه آمدن تو و نبودن من.
به آن همه ساختن من و ويران كردن تو.
به آن هم
----------------------------------------
                                 سکوت
سکوت اینجا صدای تو
         هوا اینجا هوای تو
                                     پر از تکرار این حرفم :
                                      دلم تنگه برای تو
م.م: نمیدونم از کیه !
از کوچه های حادثه به آرامی می گذرم ، با دستهایم چشمانم را محو می کنم تا ببینم آن کوچه بن بست تنهایی عشق را... دلم عجیب هوای دیدنت را کرده است ، دستانم را کمی کنار می زنم و از لا‌ به لا‌ی انگشتان ل بهت نمی گم دوسِت دارم،ولی قسم می خورم که دوسِت دارم بهت نمی گم هرچی که می خوای بهت می دم،چون همه چیزم تویی نمی خوام خوابتو ببینم، چون توخوش ترازخوابی اگه یه روزچشمات پرِاشک شد ودنبال یه شونه گشتی که
 




:: بازدید از این مطلب : 672
|
امتیاز مطلب : 68
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: